Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Jessica - 17 maj 2009 16:43

Lite öm e man allt i asen idag. Satt 20 mil på motorcykeln igår. Va sjukt roligt men jävligt kallt. Vi var i Sölvesborg igår. En mc-klubb där nere hade 10-års jubileum.

Så först hade vi väl ca 6 mil dit o sen när vi va där så körde allesammans en runda på 8 mil.

Riktigt mäktig uppsyn när alla kommer körande i samlad trupp. Va väl ett 60-tal skulle jag tro. Halvvägs stannade vi o grillade. Va som sagt himla trevligt men kallt dock…

Väl hemma igen va vi så frusna så vi ägnade kvällen i soffan framför tv:n. Myyyys! =)

 

Idag har vi varit o tittat på huset som vi blev himla förtjusta i över nätet. MEN det var verkligen inte som vi trodde. Läget va jävulskt bra men inuti.. Hallå?!?! Allt var bålslarvigt gjort och taket lutade för fasen som värsta hängamattan..

Nää så där blev man verkligen lurad på bilderna..

Men men det går fler tåg. Vi letar vidare helt enkelt.

 

Nu är vi på klubben, Jonas o en kompis jobbar o sliter medans jag sitter här o slappar med lite kaffe.. Det är den rätta hierarkin. Hehe..

Nää jag får väl ta hand om pojkarna så dom får lite mat i magen snart. Ska grilla lite tänkte jag.

 

Idag e sista dagen på min sjukskrivning så på tisdag börjar allvaret igen.

Ha ju vatt lite fysiskt handikappad men nu e man äntligen bättre igen.

 

Nähä nu ryar dom här att jag får gå ut o tända grillen.

 Hoppas ni alla haft en trevlig helg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards