Alla inlägg under april 2009

Av Jessica - 30 april 2009 14:20

Nu e man hemma hos sötis igen. Så skönt att va hos honom nu. Han hjälper mej massor o vet precis hur jag vill ha det. =)

Som nu när vi kom hem.. Behövde inte ens säga nåt.. han stoppade om mej lite fint i soffan, la fram choklad o tidningar. O så satte han på Braveheart. En favvofilm! =) Tack gubben min.

O tack Lotta som körde mej igår och tack alla ni andra som hört av er.

Nu ska vi slappa resten av kvällen här...

ADIOS

Av Jessica - 29 april 2009 05:42

Nu ska jag köra o plocka upp Brainy.. Sen drar vi te Malmö.. My god.. Tänk att det e dags. Som jag väntat.. Flera år asså! =)

PÅ ÅTERSEENDE


Av Jessica - 28 april 2009 20:23

Jepp nu e man på plats hos Jonas-gubben. Som sagt så ska vi bo ihop nu i ett par veckor. =) Skönt o få ses varje dag!

Ne nu e det mys på G sen ska jag lägga mej o sova direkt efter DH, har lite på gång tidigt imorgon bitti nämligen.. ;)

Av Jessica - 27 april 2009 20:28

Idag har min snälla storebror hjälpt mej o flytta lite möbler. Tack för det broder!

Kvällen blir det framför tv:n o kollar ishockeyn.

jupps på den vägen e det..

Av Jessica - 26 april 2009 23:11

Nu ska denna natten tillbringas på jobbet.. Roligt värre... Men det e sista natten på länge nu.. ska jobba tisdag oxå sen e jag ledig i 11 dagar! Så nice! Dom dagarna ska jag o Bonzo tillbringa hos sötisen givetvis. Ska bli så skönt o va nära han hela tiden. Blir en liten försmak på hur det är att bo ihop. =)

KUNGGÖRELSE: I sommar blir vi sambos, yeah! =) Det ni!!!!!


Idag har jag tvättat o tvättat o tvättat. Så jag får med mej rena kläder till darling. I eftermiddag va jag hos Tessan o hennes gubbe Hasse. Dom bjöd på grillat. Mumsigt värre.... + att köttet hade grillränder! Liten, men ack så viktig detalj! ;)


O nu är det jobbet som sagt, får sätta lite fart här. Har en massa pappersarbete o ta itu med. Om man nu får låta lite viktig.. hehe..

Önskar er alla en riktigt..............

GOD NATT


Av Jessica - 25 april 2009 19:23

Åkte te Jonas igår efter jobbet... Vi hade mys o kollade på film o lite så.

Imorse gick vi bort till konditoriet, för Jonas ville bjuda mig på frukost idag sa han.. Naaaaaw lilla sötisen! Va så mysigt o sitta där på morgonen med kaffe o frallor. =) Så det får vi hoppas att det blir mer av!

Sen hjälpte jag honom o packa det sista han skulle ha med sej.. Han skulle iväg på en liten road trip med motorcyklen idag nämligen.

I alla fulla fall så kör jag sedan hemåt men plockar upp bonkan på vägen.

Lekte körskola idag. Hon va riktigt bra idag, men vad kan man vänta sej med en sådan proffsig körskole-lärare som meeeej! =) Nää allvarligt talat så va du riktigt duktig idag däka!

Planen för ikväll va egentligen lite utgång. Så sugen egentligen, men fan har inte råd just nu. Liiiite andra planer om man säger så.. weiii!

Aja, fridens på er!

BYE BYE

Av Jessica - 22 april 2009 20:45

Jobbade te halv två idag.. därefter va jag lite barnvakt åt Malins grand danois. Såå goo hund.* vill ha *

Bonzo och hon gick jättebra ihop. Busade som tusan. Så det va lyckat värre. Det enda var att Bonzo blev lite putt när hon skulle åka hem.. =)

Sen ha det varit bååååållugnt. Har inte orkat göra nånting denna veckan... Måste rycka upp mej nu asså.. Nu blir det Grey´s Anatomi sen häva sej. Jobb imorgon bitti igen.

ADIOS

Av Jessica - 21 april 2009 19:35

Va så nära att somna ute på altanen innan, men hejdade mej.. Fick dra mej upp från stolen. Har redan svårt att somna på kvällarna som det är.. Sova på dagen lär ju inte göra saken bättre..

Jobbat dagtid idag, så det e därför jag e så jäkla trött.. Inte van vid det längre...

Nu blir det till att sätta tandpetare i ögonen så jag håller mej vaken över DH, sen e det banne mej bingen som väntar... Jobbar dagen hela veckan ut nämligen..

Zzzzz Zzzzz Zzzzzz

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards