Alla inlägg under januari 2009

Av Jessica - 31 januari 2009 15:25

Yes idag vankas det utgång! Ska ta o måla ditt ett ansikte, sen bär det av till Tessan. O därefter till Bonkan! Fest asså! Gutt! =)


Tjingeling badring!


Av Jessica - 30 januari 2009 19:55

Jisses vad vi sov länge idag Jonas o jag. Steg inte upp förrän halv 12! Efter vi ätit lite frukost o pulat lite så va Jonas tvungen o åka.. Ska va iväg hela helgen.. =( Men en stund efter att han hade åkt fick jag världens finaste sms av honom..!! =) Oh my god, saknar honom redan! Kom hem goooos!


Sen åkte jag in te Karlskrona city, hade lite ärenden att göra.. Allt gick bra så nu börjar det dra ihop sa!! =)


Nähä nu börjar Let´s Dance. Ska kika på d, sen e det lagom dags att gå o lägga sej. Börjar jobba kvart i 7 imorgon.

Ha en bra fredag-kväll!!

Fridens!

...

Av Jessica - 29 januari 2009 18:50

Idag ha det vatt jobb på förmiddagen, därefter schemamöte och brandutbildning. Nu ha jag precis kommit fram te Ronneby.. Så nu sitter jag o väntar på Jonas. Han är o tränar pojken.. Sa duktig så.. O fin blir han! =)


Nähä nähä farväl farväl...

Av Jessica - 28 januari 2009 21:55

Idag ha jag jobbat kan jag lova! Först 7-13:30. Därefter hem fort som ögat, stallet, hunden. Sen började jobbet igen klockan 16:00. Så nu e man hyfsat trött. Ska häva mig direkt nu!


Stort grattis idag te Tessibonkan som fyller 24 år!! =)

Vi firar dej ordentligt på lördag! Ska bli ett riktigt fyllekalas!! haha


Go natt!


Zzzzz Zzzzzz Zzzzz....

Av Jessica - 27 januari 2009 21:00

o vikket drygt virus jävul jag fick idag. Skickades via msn. Trodde det va en kompis som skickat en bild då det stod: hehe kolla bilden.

Så sjukt, klart jag öppnade den. O vips va det skickat till alla mina kontakter på msn. Smidigt!

Men nu ha jag äntligen blivit av med det! Tack vare broder henrik och tessan.


Idag ha jag även badat i pengar. Lönen kom idag... Ha aldrig fått så bra lön i hela mitt liv. O kommer väl inte att få fler gånger heller antar jag. Jobbade nästan 190 timmar bara natt i december. Både ob o storhelg.. Så det va helt OK! =)

Nu ska jag kika lite på tv innan jag kryper te kojs. Ha delad tur imorgon!

Fridens liljor!

Av Jessica - 26 januari 2009 19:04

Sliten idag.. Ingen ork att göra nånting.. Får se till o piggna till snart..

Av Jessica - 25 januari 2009 21:03

Ja nu va man tebax på landet igen.. Ha haft en supermysig helg me gossen!

Tråkigt att åka därifrån... Men men nu hinner vi ju längta lite iaf..

Ikväll åkte jag o mina päron ut en sväng te Henrik o Johanna. O dom små Jesus-barnen ju. =)

Där fick vi goo kladdkaka med grädde.. Tack så mycket! =)


Imorgon e det jobbadags igen.. Ska jobba lite dagturer nu i veckan som kommer. Så imorgon e det 07:30 till 15:30 som gäller.


Fridens!

Av Jessica - 25 januari 2009 13:39

Igår va jag o Jonas hos hans klubbkompis m. familj. Vi satt o spelade spel halva natten. ( Bla Bamse-lotto ) Supertrevligt! Mitt nya smeknamn är numera Nalle-Maja.. =)

Vi va nog inte i säng förrän 3-4 i natt.

Imorse tog vi sovmorgon och sen frallfrukost som Jonas brorsa kom förbi med. Kan det bli bättre liksom? =)

Nu ha min babe åkt till jobbet. Jobbar eftermiddag idag. Så nu ska jag gå en sväng me jyckarna o sen blir det hemfärd.

Ha inte vatt hemma på bra länge nu.


Tjingeling badring



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards