Alla inlägg under mars 2009

Av Jessica - 31 mars 2009 20:02

Inte nåt vettigt gjort idag.. Ska strax köra o posta några paket på posten. Sen ska jag bara ligga på soffan hela jäkla kvällen. Är ju DH ikväll me! Fint det!

Av Jessica - 30 mars 2009 23:19

Känns verkligen som att man är inne i dimman nu. Men detta är sista natten, så det ska bli skönt att få en ledig kväll imorgon. Välbehövligt!

Synd bara att smulis jobbar kvällen imorgon o jag ska upp tidigt på onsdagen. Våra jobb-tider går om varann helt galet denna veckan. Kommer inte ses förrän på fredag.. =( Men då har vi iaf hela helgen tillsammans. Det e ju nice.

Okej okej.. Go natt till er alla, nu ska jag återgå till arbetet.

FRIDENS

Av Jessica - 29 mars 2009 16:46

I natt blir det nog riktigt tufft på jobbet.

Sovit två timmar idag. Sen ha det vatt fullt upp med massa annat. Hinner nog inte vila så mycket innan jag börjar heller. Får sova hela dagen imorgon istället.

Nu är Henrik med kidzen här. Mamz bjuder på pastagratäng idag. Fint som tusan.

 TJINGELING

Av Jessica - 28 mars 2009 23:33

En lugn dag idag. Jag o Jonas tog sovmorgon idag. Vaknade vid 10-tiden, men steg nog inte upp förrän klockan var 11. Mys! =)

Efter dusch o lite frukost o detta så begav jag mej hemåt. Då blev det promenix med Bonzo o sen sov vi några timmar till. Kan behövas då jag jobbar i natt. Slutar klockan 06:45 o min ridlektion börjar klockan 10:45 imorgon.

Blir inte mycket sova!

Men som sagt, det gäller att prioritera! =)

Nehepp nehepp nu ska jag springa på larm sen blir det en kopp kaffe o en bit chokladtårta. E ju trots allt Lördag några minuter till! =)

FRIDENS

Av Jessica - 27 mars 2009 20:21

Haft en toppendag idag ihop med darling! Till motorcykeln fick han tag på allt han skulle o lite till! =)

På vägen hem blev det några snabbstop på Biltema o Eko-hallen. Sen körde vi faktiskt via Karlshamn och köpte lite thai-mat och tog med oss hem. Nice som tusan!

Nu har vi slappat en stund och vilat upp oss efter bilresan, så nu ska vi ner på stan o fika lite i goda vänners lag. Yeah!

 FRIDENS FRIDENS

(Batteriet är förresten slut på mobilen, så nu vet ni det om jag inte svarar el ringer)

Av Jessica - 26 mars 2009 23:28

Haha vilken gay-bil. Den va så låg så den skrapade för fan mot vägen när vi låg o körde på E22:an! Kass! =) Men charmig va den.

Va borta en sväng på klubben o sen va det fika i goda vänners lag. Trevligt som alltid! =)

Nu blir det nattrundan med hundarna, sen ska vi häva oss.

Ska upp lite i tid i morgon då vi ska köra till Helsingborg.

Jonas ska hämta lite grejer te motorcykeln o detta. Så det ska bli roligt med en liten road trip.

GOOD NIGHT


Av Jessica - 26 mars 2009 17:32

Sov te tolv idag. Sen kom Tessan och Emma förbi en sväng. Då tog vi lite fika medans vi skvallrade. =) Alltid så trevligt. O Emma e så go nu. Idag kom hon till och med till mej när jag sträckte fram armarna! Lilla snorpan! Vilka framsteg! =)

Därefter körde jag till Ronneby. O nu är jag här hos mitt smul igen.

Jonas har också jobbat i natt så vi e lite sega båda två idag. Vi kurade ihop oss i soffan o vilade lite innan.

Nu håller han på därute o ska få igång en gammal bubbla. Han tycker vi ska ut o köra lite på landet idag. Haha, vilka ideer! Blir nog att vi stannar till och våldgästar nån. Så go vänner, ha kaffet redo!

Nu ska vi ut o puttra med bilen!

SO LONG

Av Jessica - 25 mars 2009 23:16

Idag har vi haft planeringsdag med jobbet mellan 8-16. Vi höll till på Skärva gård. Va faktiskt himla trevligt (men iskallt inomhus de första fem timmarna). Jättegod mat o allting. Sen va det bara hem direkt, ut med hundarna o sen häva sej några timmar. För i natt är det jobb igen.

Än så länge har vi det ganska lugnt o man kan ju hoppas att det förblir så. =)

Nu blir det en kopp kaffe på det här o sen nattrundan.

TJOO


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards