Alla inlägg under december 2008

Av Jessica - 29 december 2008 14:21

Adjö på er! Nu far jag te huvudstauuuuun!

Gott nytt på er alla!

Fridens...

Av Jessica - 28 december 2008 18:22

Idag ha hela familjen varit samlad o ätit lite Söndagsmiddag, blev kalkon. Därefter kom Tessan förbi en stund o vi fikade lite o detta.

Lika bra o träffa henne en sista gång, man vet aldrig vad som händer på flygresan te Stockholm. Peppar peppar.. Skulle det hända nåt så får du alla min djur däka!! =) Jag vet att du vill ha dom! hehe!

Nu ska jag dra loss o börja packa här. Vet i fasen hur mycket jag ska ta med mej, eftersom framförhållningen inte är på topp vad det gäller Jonas.

Men nu e allt fixat med hund,häst & katt-Vakt. O jobbet har jag semester från så jag behöver inte komma hem förrän Lördagkväll. Så det e skönt att man slipper jäkta hem.

Så nu e det alltså bara packningen som återstår.

Lika bra o börja nu!



Av Jessica - 27 december 2008 18:06

Haha så här tidigt har man väl aldrig julat ut innan.. Men va ju bara tvungen nu när jag köpt så fina saker på IKEA. Allting e cerise här inne nu! =)

Efter IKEA tog vi en sväng på Media Markt. Där gjorde jag ett riktigt fynd. 12 filmer för 150:- O alla det bästa av allt: Bara rysare!! =) hehe nu ska man bli riktigt skrämd!

Fasen nu e det dags o börja packa för Stockholmsresan! Vet bara inte vad jag ska packa i och för hur länge!! Lite smått panik..

Måste tvätta upp lite kläder me. Är ju verkligen alltid ute i sista minuten! Typiskt typiskt mej..

Nu ska jag snart ta o köra mina bröder till Rödeby, där vankas det fest o därefter e det utgång som gäller. Hade gärna hängt på men nu ska man ju jobba inatt igen.. O nästa natt.. o sen till Jonas... Nice nice! =)


Av Jessica - 27 december 2008 08:36

Om en timme bär det av till IKEA. Sessan o Roggan ska dit idag o köpa nån tv-bänk så då frågade dom om jag ville följa me. O det passar bra då jag är ute efter en babygrind. Eller i detta fallet hundgrind. Som vi kan ha o dela av Bonzo o Fred men så att dom ändå ser varandra o har kontakt.

Dom är liksom inte de såtaste vännerna vilket e lite synd. Hade underlättat om jag kunde ta med Bonzo när jag e hos Jonas. Så jag hoppas på att detta kan va en lösning.

Nähäää en promenix me doggen här och sen är det väl lagom att dom kommer..


SPA

Av Jessica - 26 december 2008 23:21

Nu har jag precis kommit hem från Tessan o Hasse. Där fick jag en julklapp från Jonas. Dom hade väl kokat ihop lite eftersom han e i Stockholm o detta. Hel-dag på SPA, Ronneby brunn. O lilla Tessan hade fått samma av Hasse... Naaaaw va dom kan gossarna.. Om dom bara vill så =)

Så nu ska vi bara bestämma dag o boka sen ska vi iväg o ha trevligt och bli riktigt ompysslade! Ska bli nice som tusan!!

Tack för idag däka!

Av Jessica - 26 december 2008 17:35

Ja lite bakis va man allt i morse men nu ha det ordnat upp sig.. Fy helsike va roligt det va ute igår!! Massa känningar ute!! =)

Så det var en lyckad utgång! Fast kanske inte för Sofie som lämnade skutan vid 12-tiden.. Lite för mycket under västen helt enkelt.. hehe

Nu ha Tessibonkan vatt här o fikat lite och så bytte vi julklappar o detta.. Fick ett set med schampoo o balsam o hårinpackning. Kommer väl te pass. Tack sessan!

Ikväll blir det slapparkväll framför tvn o nu ska jag ringa min lilla gosse för jag håller på o saknar ihjäl mej!

tjingeling

Av Jessica - 25 december 2008 17:12

Fasen va länge jag sovit idag. Till 4 så det va precis skumt här när jag vaknade.

Så nu ha jag ätit lite o rastat jycken. Nu ska jag göra mig iordning för kvällens bravader! =)

Sen e det lagom o ta sig nårra jääärn!! hehe

fridens..


Av Jessica - 24 december 2008 17:10

En lugn Julafton, syskon o syskonbarnen har varit här. Ätit gott, öpnnat julklappar o spelat lite spel. Jobbar i natt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards