Alla inlägg under februari 2009

Av Jessica - 26 februari 2009 20:32

Sussat hela dan idag.. O om en halvtimme börjar jobbet igen.. Men sen e jag ledig hela helgen! Ska blir riktigt nice!


Håller förresten på o göra en ny blogg... Tycker denna e sjukt tråkig.. Ny adress kommer i sinom tid.


Soo long

Av Jessica - 25 februari 2009 19:40

Har varit på möte ikväll mellan halv 4 och 6.. Bestämde mig idag att jag inte ska ta nån semester mitt i högsommaren.. Ska ta nån vecka innan semesterperioden börjar och två veckor efter perioderna. På så vis kan jag jobba 85% bara nätter i sommar. O det e helt okej. För som det är nu så är jag inne både dagar och nätter.

Sen så behöver jag spara mina semdagar te vintern för då åker jag o Jonas till Thailand... Ska bli riktigt niiiice!! =)

Nää nu ska jag sträcka ut mig nån halv timme o sen väntar jobbet vid 21:00.

Lugna banderoller

Av Jessica - 24 februari 2009 20:14

Nu e man hemma pa landet igen efter att ha vatt i storstan.. Eller Ronneby iaf. =)

Åkte te Jonas igår kväll. Så vi hade lite mys o satt o tittade på film halva natten.

Idag sov vi länge o sen ha det varit rätt så slappt.. =) Men vi tog hundarna o gick en långrund i brunnsparken iaf. Det va den största kraftansträgning vi gjort idag! Va nere på stan o käkade en bit mat me. Gott som alltid!

På hemvägen stannade jag till hos min älskade vän Tessan m. familj.

Vilken däka! Love you! Du får mej alltid på bättre humör när jag e nere!

Va skulle jag göra utan dej?!?! =)

Där vankades det kaffe o semla!! Det e grejjer d!!

Tack för att du finns gumz!

Nu ska jag strax ta mitt lilla odjur på promenad här..



Av Jessica - 23 februari 2009 21:23

Har precis gått en långrunda me Dogge..

Slänger in en bild på Liam-gossen o helikoptern han fick av mig idag!

Gos-unge! =)

Av Jessica - 23 februari 2009 15:56

Det är ju himla märkligt... Kan liksom inte åka in te stan utan att komma hem med ett par skor!!! My god.. Bålafina stövlar hittade jag idag.. Va ju bara tvungen att ha dom! Sån e jag! Men det visste ni väl redan.. tss..


Nu om nån timme så ska jag till min lilla brorsson. Han fyller 5 idag ju! Så det måste ju firas. Han börjar bli stor nu putte..  =)

Av Jessica - 22 februari 2009 16:55

Sov te 3 idag.. Så skönt.. Börjar bli lite bättre i halsen, kanske inte blir så farligt trots allt.

Frossade i semlor idag! Finns det något godare bakverk??? Ja säkert, men gott som satan e det! =)

Nu ska jag strax kolla på Grey´s Anatomi, missade det i tisdags. Det och DH är dom enda programmen som jag absolut måste se!

Eftersom jag inte e me Jonas så kan man ju passa på o titta på Beck ikväll me. Inte hans typ av program. Totalvägrar liksom. =)

Nähä nähä nu börjar det strax! Tjingeling


Av Jessica - 21 februari 2009 18:08

Fasen vilken lång natt det va i natt.. Kändes som den aldrig skulle ta slut. Va helt väck o kliade i halsen gjorde det me. Satt och drack honungsvatten hela tiden.. Ingen höjdare kan jag säga.. Men tänkte jag ska försöka bita ihop o jobba i natt me, för sen e jag ändå ledig några dagar.

Då kanske jag hinner kurera mig lite. Det är liksom inte billigt o va sjuk när man jobbar nätter...

Nähä nu blir det till o fortsätta slappa så man pallar me jobbet...

Fridens liljor

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards